Avaliações de Snackbar Hennie Ris Heerenveen

Avaliações recentes

5.0
Tanja Oosting
Hoje

De bezorging was niet op de tijd die we aangegeven hadden, dat was jammer. En 9 van de 10 keer worden de Hennie risnkruiden vergeten. Je betaalt er voor dus dan vind ik het echt vervelend dat dit er elke keer niet bij zit. Ik denk dat ik inmiddels al vaak genoeg er voor betaald heb dat ik een hele pot van Hennie ris kan krijgen.

de B
27 setembro 2022
Hielkema
27 setembro 2022

Witte patat met af en toe een hele donkere ertussen. Dan denk ik meteen dat oude en nieuwe patat door elkaar gaat. Dat vind ik niet prettig

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Nick ten Hoeve
26 setembro 2022

Triest. Na lange tijd weer eens besteld bij Hennie Ris. Na één uur wachten werd het eten gebracht, niet gaar en echt koud. Nadat ik gebeld heb, zou het eten nu worden gemaakt door iemand met ‘ervaring’. 30 minuten later werd het nieuwe eten gebracht, helaas wel drie huizen verderop, de buurvrouw kwam het brengen.. Kortom, niet best.

N
25 setembro 2022
Sjoerd
25 setembro 2022
Vd molen
22 setembro 2022

De pindasaus bij de saté was als water, de pindasaus bij de patat was prima.

Rooseboom
21 setembro 2022

Bijna niets aan te merken, het lag niet aan de bezorging, maar bij de milkshakes zaten geen rietjes en er was een beker softijs afgerekend en gemarkeerd op de bon, maar deze zat niet bij de bezorging.

Milan
20 setembro 2022

Ik heb bijna een uur moeten wachten, op mijn bestelling. Waarna 1 van de 2 bakjes patat al koud was

Lars Schenkel
18 setembro 2022

Prima kwaliteit, snelle bezorging!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

de B
17 setembro 2022

Top

Zaka Marjane
15 setembro 2022
Ids
12 setembro 2022

Eten was prima, maar moest anderhalf uur wachten en nog moeten bellen ook, ‘ ‘bezorging zo spoedig mogelijk…’ betekent niet, moeten bellen hoe laat het bezorgd moet worden …. Toch ….!!!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wim
11 setembro 2022

Keurig op tijd en vertrouwd lekker. Alleen jammer dat ik patat oorlog met ui had besteld en geen ui erop zat. Geen probleem. Heb zelf een ui geschild.

Arjen
10 setembro 2022

Lekker gegeten (wel een verkeerde saus geleverd). Er werd aangegeven bij de bestelling: zo snel mogelijk. Dan verwacht ik niet dat het 1 uur en 15 min duurt. Mocht dat wel het geval zijn dan word ik graag op de hoogte gehouden zodat ik daar rekening mee kan houden of ergens anders kan bestellen.

MichelT
9 setembro 2022

Keurig op tijd klaar, zou alleen IDeal gratis maken, je hebt je geld vooraf en scheelt doorlooptijd in de keurige zaak.

Fenna Bergsma
6 setembro 2022
A. Boersma
4 setembro 2022

Mijn verjaardagvisite getrakteerd op een heerlijke snackmaaltijd. Iedereen zelf kiezen wat ze willen eten, online bestellen….en binnen drie kwartieren de bestelling thuis! Ideaal! 1 opmerking: ik had de raspatat met de kruiden besteld maar die zaten er los bij. Waren helemaal hard geworden en de patat is toch al iets afgekoeld dus pakten de kruiden niet meer…beetje jammer…beter er direct na het bakken opdoen!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Esther Kalenkamp
3 setembro 2022

Mooi op tijd en erg lekker

Leya
2 setembro 2022

Duurde lang voordat het bezorgd werd en de xxl frikandellen waren zonder saus. Daarover gebeld werd aangeboden om de saus na te bezorgen ik had zoiets als dat ook zolang duurt zijn me frikandellen koud. Uiteindelijk nieuwe frikandellen met saus gekregen na een half uur.

Dijkstra
2 setembro 2022

Kwaliteit was goed, op de patat stoofvlees na..niet te eten .en als je dan ziet wat het kost..ook was de bestelling niet kompleet..moest 2 x bellen.wel correct afgehandeld..

de B
1 setembro 2022
Hillie Slagter - de Vries
1 setembro 2022

Als altijd héél tevreden.

Janine
30 agosto 2022

Normaal is het eten prima bij Hennie Ris. Nu zat er op de berehap bij openen verpakking

Vos
29 agosto 2022

Mei de bêste en lekkerste bamibal!!

Annemarie Sevensma
29 agosto 2022

We hebben voor het eerst snacks laten bezorgen. En we waren blij verrast door de kwaliteit van met name de patat! Het was nog heerlijk krokant. Top! We waren wat minder blij met de pindasaus, want die was al bijna koud. Daarom net geen vijf sterren.... Maar al met al toch een prima eerste keer! Gaan we zeker vaker doen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dieuwke
28 agosto 2022
Marijke Heida
25 agosto 2022

Lekker eten. En bestelling altijd op tijd, super

Vdd
24 agosto 2022

Verkeerde hamburger gekregen..

Paul Muskens
23 agosto 2022

Dit was een stuk beter dan de vorige keer. Toen moest ik 1 1/2 uur wachten en nu was het dikke prima. Ga zo door. Weet 1 ding; klanten zijn niet verantwoordelijk voor personeelsproblemen van jou zaak. Naar mijn mening mag dat niet als excuus gebruikt worden tijdens de aflevering. Ben wel blij dat jullie de Corona overleeft hebben dus er is van mijn kant uit ook wel begrip. Sterkte met alles. Heb gisteren genoten van het geleverde. Groeten Paul.

Alby
20 agosto 2022

En alweer een goede kwaliteit heerlijke maaltijd

Erwin Dekkers
20 agosto 2022

Altijd mooi op tijd, goed verpakt, en goede kwaliteit!

A
20 agosto 2022

Het eten is elke keer heerlijk, bij laten bezorgen komt het altijd op tijd. Wij hebben niks te klagen.

van wijnen
19 agosto 2022

prima !

Annemiek
18 agosto 2022

Heerlijk gegeten en het eten was lekker warm!! Top.

T. Veldstra
18 agosto 2022

👍

Haringsma
17 agosto 2022

Om 18.24 uur kregen we bericht dat onze bestelling onderweg was. Meestal is het eten er dan 5 tot maximaal 10 minuten later. Vandaag was het bijna 25 minuten na het berichtje, met helaas lauwe/koude patat en snacks. Dit is niet de kwaliteit die we gewend zijn, erg jammer. Ook jammer dat de bezorger zich niet bewust was dat de bezorging zo lang heeft geduurd.

Hillie
17 agosto 2022

Bestelling en bezorging is altijd geweldig!

Marijke Heida
14 agosto 2022

Was allemaal weer prima👌🏻

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Janny Beenen
13 agosto 2022

Heerlijk Raspatat!

Melissa
13 agosto 2022

Was niet heel warm maar wel lekker

petra
12 agosto 2022

Volgens planning geleverd.

Erik Voortman
12 agosto 2022
van Wijnen
12 agosto 2022

Prima !!

Wim Goldstein
11 agosto 2022

Vertrouwd als altijd en keurig op de ingestelde tijd bezorgd. Tot de volgende keer.

marleen
11 agosto 2022

De vegetarische kroket mag wel wat pittiger, er zit geensmaak aan. Ik dacht dat Hennie Ris ze zelf maakte, maar dit is van een andere aanbieder, niet lekker!!!

K
10 agosto 2022

Kalfkroket was echt bagger vet en half aan diggelen.....patat en de rest was ok...Vond de bezorging erg laat, vooral als je aangeeft zo snel mogelijk (besteld om 20.20) en kwam een uur later aan...

Hielkema
9 agosto 2022

Top 👍🏻

Sanne
9 agosto 2022

We hadden rond 8 uur besteld, wachten netjes een uur en besluiten maar even te bellen en krijgen wij te horen dat jullie het druk hebben en onze bestelling 3 kwartier nog duurt. Na een uur bellen we weer en wordt er gezegd dat het gemaakt wordt en het nog 10 min duurt. Uiteindelijk hebben wij rond half 11 onze bestelling. Ik snap dat het langer kan duren maar het is wel netjes om zelf even te bellen als het langer dan een uur duurt want op deze manier zal ik niet snel weer bestellen!

A de jong
7 agosto 2022

Complimenten voor de bestelling ,keurig op tijd Vriendelijke bezorger En heerlijk gegeten!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jonker
6 agosto 2022

Jammer dat de kortingscode niet werkt, dus gespaarde punten hebben geen nut.

Paul Muskens
6 agosto 2022

1uu en een kwartier wachten op de bestelling vind ik wel erg lang. (Personeelsproblemen zei de bezorger) maar daar heeft de klant feitelijk geen boodschap aan. En dan het feit dat de levering "lauw" was en dit is niet wat ik van jullie gewend ben. Hoop dat het de volgende keer beter is. Groeten Paul

Maurice
5 agosto 2022
Polat Durmus
5 agosto 2022

bezorger was heel aardig aan de deur. het eten was lekker je besteld een normale patat en krijgt meer dan andere snackbarren.

Jo
4 agosto 2022

De snacks zaten op elkaar gepropt de kwekkeboom kroket lag er geplet bovenop. Dit zijn wij nier van jullie gewend

Albert
3 agosto 2022

Ja wis ook deze bestelling was niets mis dus 10 punten voor Hennie ris lekker eten.....

de B
2 agosto 2022
Anoniem
2 agosto 2022

1 beker Milkshake was maar half vol ik dacht toch echt dat ik voor een volle beker betaald heb

René
31 julho 2022

Eten was lekker. Miste helaas een beker pindasaus. Niet gemeld omdat we de rest wel warm willen eten. Gaat volgende keer vast goed!

Marieke
31 julho 2022

Tweede keer dat mijn loempia nog koud was. Ik proefde de vorst nog binnenin. Jammer.

Hoeven
30 julho 2022

Helaas dat de bestelling niet compleet was

Marijke Heida
30 julho 2022

Super goede service Snelle bezorging

C. A. Westbroek
30 julho 2022

Tot nu toe zeer tevreden, maar gisteren toch wat teleurgesteld. De familiezak friet voor 2 personen was voor driekwart gevuld. En dan zeg ik het nog positief. We konden er samen net van eten. Het Affligem gevoel overheerste. Als het zo moet, dan hoeft het voor mij niet meer.

Erwin Dekkers
29 julho 2022

Prima op tijd. Ik kreeg een apart mailtje dat de bezorger onderweg was. Kwaliteit was dikke prima! Voor de eerste keer besteld, maar waarschijnlijk wordt vrijdags standaard hennie's patatdag.

Lammert Haarsma
26 julho 2022
S Wever
26 julho 2022

Eten was lekker. Bezorging duurde wel beetje lang.

Hielkema
26 julho 2022

De patat was meer wit i.p.v. goud/geel en lauw i.p.v. heet

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Djordy Visser
26 julho 2022
Dijkstra
22 julho 2022

Super lekker..vriendelijke bezorgster. Echter heel lang moeten wachten..telefonisch niet bereikbaar ivm. drukte

Ingrid
20 julho 2022

Voor de 2de x op rij de bamibal vergeten. Nog ff en we gaan ergens anders bestellen

ASA
20 julho 2022

Het eten is altijd goed, maar de bezorging liet te wensen over. Na drie kwartier maar eens gebeld wat de bezorgtijd ongeveer is. Deze was zo’n 20-30 minuten. Wij wachtten dus al een kwartier langer. Ze zouden er direct aankomen. Nou is het op de fiets zo’n 10 minuutjes fietsen. De bezorging kwam met de auto nog eens bijna 3 kwartier later aanzetten. Dus anderhalf uur wachten. Volgende keer halen we het zelf wel weer op.

Henk
19 julho 2022

Zoals gewoonlijk keurig op tijd en uitstekende kwaliteit. Mijn complimenten

Ans
19 julho 2022

👍😀

jonker
19 julho 2022
de B
18 julho 2022

Top !!!!

Albert best
15 julho 2022

Prima lekker en goed op smaak warm en vlotte bezorging.

A.J. Veldman
15 julho 2022

Wat een snelle service. 12.06uur een mail dat de bezorger onderweg is en 12.07uur stond deze al voor de deur.

Xx
13 julho 2022
Ingrid
13 julho 2022

Bamibal vergeten, de zak patat lijkt elke x minder gevuld te worden

-
11 julho 2022

Bestelling was niet compleet (volle beker joppie saus zat er niet bij) en tussen bestellen en bezorgen zat ruim 70 minuten

Jannie
11 julho 2022

Ik vind 1 uur wachten op maandagavond te lang

Hillie
10 julho 2022

Superfijn eten en super vlotte aflevering

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

de B
10 julho 2022

Toppers... en iets vergeten nog snel even nabrengen...👍

Esther
10 julho 2022
Wim Goldstein
9 julho 2022

Keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Alles wederom naar tevredenheid. Tot de volgende keer.

Christina Wijma ( Staxs)
8 julho 2022

Een complimentje 👌 voor jullie. Altijd wordt de bestelling op tijd bij ons bezorgd vanwege onze half uur pauze. Top. Groetjes van Avondploeg Staxs🤗

Takkenberg Ben
7 julho 2022
Van dijk
4 julho 2022

Altijd prima & lekker! Helaas dit keer wel de kroket zonder mayo geleverd.

Christina Wijma
2 julho 2022

Het was jammer dat het afgebakken stokbrood zacht was en niet lekker knapperig. Verder smaakte het goed.

Miryam van Kesteren
29 junho 2022
Froukje
29 junho 2022

Zoals altijd gewoon goed

de B
28 junho 2022

Weer Top !!!!

Hillie
26 junho 2022

Supersnel bezorgd en heel erg smaakvol

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Lydia Lepez
26 junho 2022

We hadden o.a. RAS patat pindasaus. Hoeveelheid patat was veel te weinig evenals de pindasaus ( hierin uitjes wat niet was besteld). Ik schrijf deze recensie, maar zal er wel geen reactie op krijgen. Eerder een recensie geschreven vanwege een foutieve ontvangen bestelling. Ook geen reactie gekregen.

Jada
25 junho 2022

Pindasaus was dun, met zwarte klonters er in. Bezorging erg gehaast.

Sophie
23 junho 2022

Heerlijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Van dijk
23 junho 2022
Roelof
19 junho 2022
Hilde Oosterman
19 junho 2022

Altijd super, niks op aan te merken :)

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dulac
19 junho 2022

Patat was niet warm

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Maaike Boonstra
19 junho 2022

Bestelling was prima in orde

Nvt
16 junho 2022
Wim Goldstein
14 junho 2022

Zoals altijd, keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Wederom alles naar wens. Tot de volgende keer.

De B
13 junho 2022
S. Zwolle
11 junho 2022
Thea IJsselmuiden-Swillens
9 junho 2022

Graag de patat minder hard de ene keer is het beter dan de andere het leek wel dubbel gebakken. Verder was alles weer tip top in orde en lekker.

Inge Dijkstra
5 junho 2022

Was super goed alleen de loempia was koud en slap.. dus dat was wel jammer..

Berat
4 junho 2022

Heerlijk

Marcel
2 junho 2022

Zoals altijd prima kwaliteit bij Hennie Ris. Bezorging duurt wel lang en was later dan aangevraagd, maar eten was goed warm!

Klaas
31 maio 2022
de B
30 maio 2022
Sjoukje
29 maio 2022

Prima bestelling. Helaas (weer) niet compleet

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Roy
26 maio 2022

Milkshake was lek aan de onderkant dus alles zat er onder. de hamburger was aan de koude kant

Michel
25 maio 2022

Duurde 50 minuten voor het werd bezorgd. Dat vond ik eigenlijk iets te lang.

Van Dijk
23 maio 2022

We bestellen met regelmaat bij Hennie Ris, tot volle tevredenheid. Helaas zaten er nu zwarte haren in de kaassouflé

Wim
22 maio 2022

Zoals altijd, op de afgesproken tijd bezorgd. Wederom alles naar tevredenheid. Tot de volgende keer.

Nelly
22 maio 2022

In een halfuurtje bezorgd. Alles warm en lekker. Alleen de vlammetjes wat slapjes. Beter Die niet zo strak in te pakken denk ik, om ze knapperig te houden?

de B
21 maio 2022
Lyd
16 maio 2022

Snelle bezorging, eten nog lekker warm

Maaike Boonstra
15 maio 2022

Alles was verder prima, alleen de Ris- kruiden bij de patat waren weer vergeten. Ik had het ook nog als reminder bij de opmerkingen geschreven … Ik denk dat dit al 5 - 6 keer eerder is gebeurd. Jammer en je betaalt er ook nog extra voor.

Sjoerd
15 maio 2022

Keurig !!

Albert best
14 maio 2022

Was alweer prima lekker en smaak vol . plus een vriendelijke bezorger prima geregeld ga zo door

J van der Woude
14 maio 2022

Kwaliteit van het eten was goed, zijn we ook wel zo gewend! Helaas was de bestelling incompleet en ontbrak er wat saus. Ook waren de bakjes patat wat aan de zuinige kant deze keer. Volgende keer beter zullen we maar zeggen! Bezorger kon adres niet vinden en zocht op naam bedrijf i.p.v. huisnummer.. Terwijl huisnummer duidelijk aangegeven staat en naam bedrijf op de bon niks te maken heeft met bedrijf waar we werken. Geen idee ook hoe die naam erbij komt...

Bierma
13 maio 2022

Broodje beenham was erg slecht, zeker voor de prijs. Twee blaadjes sla en geen saus te bekennen. Je bleef er bijna in, zo droog. Patat was smaakloos. Kipnuggets waren prima. Snelle bezorging!

Risloos
13 maio 2022

We misten helaas enkel de Ris kruiden.

Anoniem
13 maio 2022

Verkeerde bestelling gekregen maar alsnog goed opgelost en nieuwe gekregen . Patat vond ik alleen wat minder voor de rest netjes en goede service

René Petter
11 maio 2022

Als men zo super grote patat of raspatat mayo bestelt doe er dan een grote beker saus bij en niet een kleine ik was halverwege mijn bakje patat en saus was al op dit is erg jammer bezorging niets dan complimenten vlot en snel deze keer

Rene
9 maio 2022

Vers, lekker en snel geleverd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

de B
7 maio 2022

Was weer erg lekker... !!!!!

Nvt
6 maio 2022
G. Koopmans
5 maio 2022

Smaak was goed. Helaas was de maaltijd deze keer vrijwel koud.

???
2 maio 2022

Nadat het koud bezorgd was en erover gebeld hadden werd het keurig opnieuw bezorgd en het was heerlijk warm. Bedankt voor de goede services

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

M
2 maio 2022

Het eten was niet heel warm meer toen het aan kwam. Daarnaast ontbrak de pindasaus die bij was besteld. Dit gebeurt vaker bij Hennie Ris, zijn het de sauzen niet dan worden de ijsjes wel vergeten. Erg jammer. De bezorging was prima.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Sjoerd
1 maio 2022

Dik voor mekaar!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

jans
30 abril 2022

Zak patat 2 persoons was eerder 3 persoons....super en de snacks waren lekker warm!

Sjaak
30 abril 2022
de B
28 abril 2022

Lekker gegeten.. maar weer veel te weinig saus bij patat....

Miriam
28 abril 2022

Supersnelle bezorging. Alles netjes en goed afzonderlijk verpakt. We zijn net verhuisd en voor het eerst besteld hier. Uitjes apart en net al door de saus bijv. Patat vond ik niet zo. Door het vet denk vermoed ik. Voor de rest top!

Kalenkamp
26 abril 2022
Wim
26 abril 2022

Altijd keurig op tijd en vertrouwd. Tot de volgende keer.

Jolanda
24 abril 2022

De saté was heerlijk niet door gebakken en de bezorging was erg snel, binnen 15 min.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

jans
24 abril 2022

Snel geleverd

Vd wal
21 abril 2022

Top

Polat
19 abril 2022

Lekker eten was op goede temperatuur, personeel heel beleefd.

Jolanda Buwalda
13 abril 2022

Via de app een bestelling gedaan, en via IDeal betaald. Mijn man heeft de bestelling opgehaald en kreeg een verzoek om te betalen. Het is nu dubbel betaald, wat nu?

Reacção a Snackbar Hennie Ris

Goedenavond, Wij hebben het even uitgezocht en zien dat er inderdaad gepind wordt terwijl er al online betaald is. Wij hebben onze betalingsverwerker van de website zonet gevraagd om het geld terug te storten. Dit zal binnen enkele werkdagen weer bij u op de rekening staan. Mocht u vragen hebben dan mag u ons altijd even bellen.

H. Brinksma
13 abril 2022

Bezorger was 15 minuten te laat, omdat hij het adres niet kon vinden. De routeplanner stuurde hem de verkeerde kant op, zei hij.

Sophie
12 abril 2022
FV
11 abril 2022

Koude snacks bij bezorging.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Hillie
11 abril 2022
LT
8 abril 2022

Eten was niet erg warm meer, jammer

Riekelt
8 abril 2022

Goed eten, vrijwel altijd snelle bezorging. Eigenlijk ondertussen m’n standaard snackbar in Heerenveen omdat ik nog nooit problemen met ze heb gehad.

Jolanda
8 abril 2022

Voor de zoveelste keer klopte de bestelingeng niet

de B
6 abril 2022

Top

de Jong
4 abril 2022

Snel

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wim
2 abril 2022

Als altijd vertrouwd en keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Toppie. Tot de volgende keer.

de Jong
31 março 2022

Duurde lang voor een woensdagavond

Een Heerenveense
27 março 2022

Onze bestelling met patat en sateetjes stond al klaar maar de raspatat moest toen nog worden gebakken. De gewone patat was dus erg taai geworden. Jammer. De saté was lekker.

Vd wal
27 março 2022

Goed zoals altijd

Michel
25 março 2022

Mijn loempia was lauw/koud en de patat was doorgebakken, erg jammer, ik hoop dat het niet meer gebeurt, anders zoeken we alternatieven:(

Wim
25 março 2022

Wederom, keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Alles naar wens. Tot de volgende keer.

Remko Bouma
24 março 2022

3x XXL frikandel speciaal waren geheel in elkaar gedrukt en de saus liep er gewoon uit.. patat was uit de zakken en in de tas gevallen.. verder was het haast koud!!

Henk van Olphen
23 março 2022

Prima kwaliteit helaas broodje warm vlees vergeten, gebeld en wel snel nageleverd.

Erwin
21 março 2022

Zo als altijd keurig optijd en het eten is lekker warm.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

jans
21 março 2022

Genoeg patat in een normaal bakkie. Maar xxl frikandel vindt ik toch niet lekker! Volgende keer toch maar een gewone...

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Anja
21 março 2022
Jolanda de Jong
20 março 2022

Gebeld waar het bleef. Bezorger was geweest! Tweede keer weer naar verkeerde adres. Eten lauw. Geen tijd om nog eens te bellen.

Rikus
19 março 2022

Koud en laat

Wendy
19 março 2022

Heerlijk gegeten, zeer vlotte bezorging

Wim
17 março 2022

Op de minuut afgesproken tijd bezorgd. Wederom alles naar wens. Tot de volgende keer.

de B
15 março 2022
Anneke
13 março 2022
Gerwin Kalenkamp
13 março 2022
Renate
11 março 2022
Sjaak Flodder
11 março 2022

Perfect heerlijk gegeten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Janine Adema
11 março 2022

Bezorging was op tijd en prima. Echter zat er een goulash kroket bij ipv satekroket. Gebeld, maar werd niet opgenomen.

zI de Jong
10 março 2022

Wellicht beter in pakken wederom friet bijna koud

Erwin
7 março 2022

Altijd keurig op tijd en goed warm. Top bezorging

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Lydia
6 março 2022

Bezorging was supersnel, top!! Helaas frikandel speciaal op de kop in het bakje.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

H Schaap
4 março 2022
Logemann
2 março 2022

Helaas presteerde snackbar Ris voor de 5e keer op rij de bestelling te laat te bezorgen. Erger nu was dat bij telefonisch contact er werd verteld dat er een standaard tijd van 3/4 uur werd vermeld via “thuisbezorgd”, na melding dat wij rechtstreeks via de eigen site hadden besteld, vertelde de dame dat daar ook een standaardtijd werd doorgegeven. Resultaat dat wij de vertraging van 20 minuten maar voor lief moesten nemen! Prettig deze keer was dat alle bestelde producten wel aanwezig waren. Dat is wel uniek gezien onze eerdere ervaringen, waarbij er soms wel tot 2 naleveringen nodig waren. Wij denken, ondanks dat wij de kwaliteit als prima hebben ervaren toch te moeten omkijken naar een andere Snackbar…

Erwin
2 março 2022

Helaas de bezorging wat te laat en niet compleet! Dus voor deze bezorging vier sterren

Henderikus
27 fevereiro 2022

Goeie service en vrijwel altijd op tijd bezorgd!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Renate
27 fevereiro 2022
de B
27 fevereiro 2022
Marian
25 fevereiro 2022

Prima voor elkaar

John
25 fevereiro 2022

Heerlijk zoals altijd!!!

F Hoogterp
24 fevereiro 2022

- Het eten was niet meer heet - Ondanks 2 opmerkingen toch pindasaus bij de berehap! - bijna 1,5u moeten wachten op het eten en geen excuses ofzo...

Erwin
19 fevereiro 2022

Ondanks de storm bezorging en ook keurig op tijd!

de B
14 fevereiro 2022
Andre
14 fevereiro 2022

Normaal ben ik altijd dik tevreden. Betreft bestelling. Dit keer vond ik het minder. Alles was lauw normaal warm. Later dan normaal. Ik hoop dat het bij 1x blijft. Fouten kunnen worden gemaakt

Hoving
13 fevereiro 2022

Satesaus miste bij de nasi bal Ris kruiden miste op de patat

A.W.
12 fevereiro 2022

Top eten top service en top bezorging. Nu 2 keer van dit alles als groep besteld. Een dikke 10.

piet van der honing
11 fevereiro 2022

perfecte producten en eveneens perfecte bezorging

jans
11 fevereiro 2022

Broodje gezond was alweer klef.Zo jammer. Frikandel was lauw

Grietje
9 fevereiro 2022
Appie Holwerda
7 fevereiro 2022
De boer
5 fevereiro 2022

Lang gewacht naar anderhalf uur gebeld Waar her bleef .. briefje was weg met bestelling .. Daarna binnen 10 min bezorgd. Eten was prima...

Janet Siegers
5 fevereiro 2022

Patat was lauw. Kan veel warmer. Erg jammer. Kwaliteit is goed.

Linda
4 fevereiro 2022

Voor de 3e keer heb ik bijna een uur langer (dan de mail aangeeft) op de bestelling moeten wachten. Kwaliteit van het eten was wel goed.

Ina de Jong
4 fevereiro 2022

De patat en snacks waren nagenoeg koud.

de B
3 fevereiro 2022
Bas Dijkstra
2 fevereiro 2022

Zeer goed

Simona
1 fevereiro 2022

Vandaag (dinsdag) besteld bij Hennie Ris. Moesten bijna een uur wachten, terwijl telefonisch een half uur was gezegd. Bezorger verontschuldigde zich toen we dit benoemden bij aankomst. Snacks waren lekker. Patat zaten (half) rauwe stukjes bij en waren allemaal erg bleek. Helaas door lange wachten (op een dinsdag) en kwaliteit van de patat kiezen we er niet snel weer voor om hier te bestellen.

Wim
1 fevereiro 2022

Keurig op de afgesproken tijd bezorgd en zoals altijd perfect. Bezorger stond wel bij de verkeerde deur. Maar, de buren stuurden hem gelukkig 1 verdieping hoger.

R. Wietsma
30 janeiro 2022
Loïs D. Terpstra-Verschoof
29 janeiro 2022

De milkshakes waren veel te zoet en smakeloos. Jammer

Ypie Sierdsma
27 janeiro 2022

Kwaliteit is heel goed maar de bezorging is nu voor een 2e maal teleurstellend. Een eenvoudige bestelling via app om 17:35 uur op een woensdag, bezorging 18:45 uur!

Peter
22 janeiro 2022

Zoals altijd prima

Lingen
22 janeiro 2022

Sorry deze keer minder enthousiast. Patat leek niet gaar en bamibal niet vers. Normaal gesproken is dit anders

jans
22 janeiro 2022

Snel geleverd alleen de broodjes gezond waren aan de onderkant nat. Niet te eten!

De jong
16 janeiro 2022
Henk
15 janeiro 2022
Luuk Bles
13 janeiro 2022

We hadden bij deze bestelling 2 kaaskroketten besteld, dit stond ook op de bon. Helaas maar 1 gekregen.

P TACOMA
8 janeiro 2022

Bestelling was erg laat, bijna een half uur, bestelling om ongeveer 13u al gemaakt, patat was daardoor lauw.

R
8 janeiro 2022

Kreeg pas uur na afgesproken tijd mijn eten En was weer bijna koud!

Betty
8 janeiro 2022
van der Wal
7 janeiro 2022
de B
6 janeiro 2022
Vd wal
6 janeiro 2022

Top

Paul Muskens
5 janeiro 2022

Bezorging kwam 10 minuten later dan gepland. Temperatuur van de patat en bijlagen was minder dan de vorige keren. Dat vond ik jammer. Volgende keer beter hoop ik. Groeten Paul

A Hoogeveen
4 janeiro 2022

De bezorg tijd was 20 min later

Anoniem
4 janeiro 2022

Lekker gegeten

Ids
4 janeiro 2022

Hamburger smaak was prima, alleen hamburger was bij bezorging al behoorlijk afgekoeld, niet echt warm meer

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Gerrit Werkman
3 janeiro 2022

Een deel te bestelling was vergeten en werd nabezord. Gelijktijdig van de maaltijd genieten wad hierdoor niet mogelijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Monique
2 janeiro 2021
Marijn de Vries
1 janeiro 2021

Goed gekookt😜 en nog is snel bezorgd met oudjaarsdag

Mark Van Vendelo
31 dezembro 2021

Top weer

R. Wietsma
31 dezembro 2021

Het was heerlijk, warm bezorgd en nog voor de verwachte bezorgtijdstip!! Helemaal SUPER!!

de B
30 dezembro 2021
Robert
30 dezembro 2021

De sauzen zijn niet geleverd

Albert
30 dezembro 2021

Goed warm, stoofvlees apart zoals gevraagd en mooi op tijd.

H Schaap
29 dezembro 2021

Neer dan 1.45 uur op het eten gewacht,dit zijn we niet gewend

Anoniem
28 dezembro 2021

Moest 1.5 uur wachten op de bestelling

Jasmin
19 dezembro 2021

Slappe raspatat,en ook nog verkeerd gekregen in plaats van normale raspatat oorlog en grote raspatat speciaal,heb ze het andersom gemaakt jammer.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Wim
19 dezembro 2021

Vertrouwd en wederom warm bezorgd.

Tessa Klijnstra
18 dezembro 2021

Voor de 3de keer in een week tijd meer dan ander half uur op het eten zitten wachten. Na aanleiding van het laatste telefoon gesprek werd er gezegd dat we beter via eigen site konden bestellen dit zou sneller moeten gaan. Helaas was ook dit niet het geval.

Gerwin Kalenkamp
18 dezembro 2021

Zoals altijd weer strak op tijd en goed. Echt een aanrader als je een snack wil laten bezorgen

H Schaap
17 dezembro 2021
J
15 dezembro 2021

Mijn patatje oorlog was zo vol leek wel een 2 persoons! Toppers!

C Moed.
13 dezembro 2021

Door de snelle bezorging. all eerder dan was aangegeven. Was het eten goed warm en lekker . Dank u wel.

Marian Harderwijk
9 dezembro 2021

Top mooi op tijd lekker warm verpakt geen minpunt.kunnen ontdekken vriendelijke bezorger ook nog

Ypie Sierdsma
7 dezembro 2021

Goedemiddag, in mijn bestelling zaten o.a. mini loempia's, 5 stuks met chilisaus, zo staat het in de app. Helaas worden die bezorgd zonder chilisaus. De bezorging is correct maar mag m.i. (op maandag) iets vlotter. De kwaliteit is prima.

Renze
6 dezembro 2021
caitlin
5 dezembro 2021

bezorgtijd was weer best lang

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Smink
3 dezembro 2021

Ik bestel regelmatig bij hennie ris, nooit geen problemen. Maar gister was echt een domper, had 4 patatjes besteld, waarvan er 2 meegekomen zijn, na een belletje de overige patat ontvangen. Het eten was koud.

Pien
1 dezembro 2021
Yvonne
1 dezembro 2021

Super snel in huis. Heerlijk eten en warm.

jaap brandsma
30 novembro 2021

zag er prima uit allemaal , klein verbeter puntje had iets warmer mogen zijn

Emma
28 novembro 2021

We hadden 1 grote patat oorlog besteld maar gekregen een normale en bij de beckenburgen pinda, zat geen pinda bij, maar wel betaald

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Gerwin Kalenkamp
28 novembro 2021
Paul
26 novembro 2021

Snackbar Hennie Ris heeft ons, tot op heden, nog niet teleurgesteld. De bestelling wordt netjes verpakt, warm en binnen de aangegeven tijd bezorgd.

jantsje
25 novembro 2021

Helaas miste op het stokbrood gezond de ham. Dat was een beetje jammer. Voor de rest was alles prima.

Anja Neijer-Klacer
24 novembro 2021

Keurig op tijd en erg lekker! Prima zo, de bezorging en het eten 👍🏻

S Bomhof
22 novembro 2021
Fenna Bergsma
22 novembro 2021

Super! Snelle bezorging en het eten was top! Goede burgers👌

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

S de B
20 novembro 2021

Eten was koud...

Wim
20 novembro 2021

Levering precies op tijd , producten nog warm . Kortom prima !

Anja
19 novembro 2021

Gewoon weer goed!

Esther Kalenkamp
18 novembro 2021

Precies op tijd en erg lekker

Rene
18 novembro 2021

Altijd prima, maar snap niet dat je gebeld wordt en de vraag is of ze eerder mogen bezorgen, maar dan toch later komen? Verder nooit klachten gehad.

Agnes
18 novembro 2021

Patat was niet meer goed warm

jans
17 novembro 2021

Snelle levering!

John
17 novembro 2021

Heerlijk zoals altijd met name de eierballen.... die zijn zooo lekker!!!!

M.
16 novembro 2021

De bezorging was precies op tijd, maar de raspatat was slap en niet goed gebakken. Niet lekker!

Caitlin
15 novembro 2021

was weer erg lekker, alleen ik had iets besteld wat er blijkbaar niet meer was. ze hebben gebeld en ik heb toen maar iets anders besteld wat op zich prima was, maar misschien handig om de website de volgende keer goed te updaten op wat er nog is!! :)