Reviews from Snackbar Hennie Ris Heerenveen

Recent reviews

5.0
Klaas
Today
BB
29 January 2023

Snelle en vriendelijke bezorging eten was warm en lekker

Anoniem
28 January 2023

De bezorging duurde heel lang, 2x moeten bellen, toen het eten er was, was alles koud.

Erwin Dekkers
27 January 2023

Per ongeluk verkeerde bezorgtijd gekozen. Werd zeer goed opgelost! Alle lof hiervoor! Wij blijven vaste klant!

Dennis de Haan
27 January 2023

Toptent! Wij bestellen hier elke vrijdag snacks op het werk. Dikke topservice!!

Fardau
26 January 2023

Duurde erg lang volgende keer even bellen als het zo lang duurd

C
25 January 2023

Patat was taai en koud. Snacks waren wel goed.. ontvangst is niet klantvriendelijk. Een kluit in de keuken of voor de kassa. Klanten worden omschreven als dieren als je belt zonder de telefoon op zacht te zetten. Was altijd positief maar dat is heel veel minder geworden. Het is dat ik iets snel wou hebben maar mijn voorkeur gaat wel uit naar andere snackbars nu. Zonde dat er geen goeie leiding is en de sommige werknemers echt asociaal zijn die daar achter staan.

Hoeven
22 January 2023

Top en ga het zeker vaker doen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hillie
22 January 2023

Super

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Erwin Dekkers
22 January 2023

Altijd goed!

Bles
20 January 2023

Om 18.01 uur kregen we een mail dat de bestelling onderweg was naar Oudehaske. De bestelling kwam aan om 18.29 uur. De patat en frikandel en broodje hamburgers waren lauw.

Wim
19 January 2023

Vertrouwd zoals altijd. Heerlijk. Tot de volgende keer.

Ellen
19 January 2023

Oa een luxe broodje tonijn besteld (Italiaanse bol) Deze bol was een formaat bolletje. Voor bijna 6€ was dit erg summier. Ook zou ik adviseren dit in aluminiumfolie te verpakken zodat het warm blijft. De rest was goed

M
15 January 2023
Jennifer
15 January 2023

Nou we hadden grilburgs met spek en kaas maaaaar we het dreef in de saus zodat het net was of je broodje saus aan het eten was!! Ook hadden we kipsaté nou je kon proeven en zien dat het niet van de plaat kwam maar warm gemaakt in een magnetron.. de pindasaus was top

Anoniem
14 January 2023
Blijd
13 January 2023

Het was lekker en op tijd!

Sjonnie
10 January 2023
de B
8 January 2023

Eten was koud...nog nooit gehad...jammer...

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Simone van den Hoven
8 January 2023
De boer
8 January 2023

Zoals we het zijn gewend goede kwaliteit, snelle bezorging, en de bezorger netjes correct. ( éxtra info feliciteerde de jarige aan de deur) 😊😊😊 het stukje extra service.

Marco
7 January 2023

1 uur 45 min levertijd helaas

Hulzinga
7 January 2023

Genoeg eten, ondanks drukte toch snel bezorgd.

Jada
7 January 2023

Friet was lauw, pindasaus ook.

Sybrechtje Stoker
6 January 2023

Het duurde erg lang voordat we de bestelling binnenkregen, bijna anderhalf uur. Voor de rest wel heerlijk gegeten!

J
5 January 2023

De salade miste bij de patat Shoarma En niet op tijd. Verder was het eten goed.

Helder
2 January 2023

Alles was weer top, jammer alleen dat je de mail dat je bestelling onderweg is vaak pas krijgt als je je eten al op hebt 😉

Heida
2 January 2023
Mariëlle
1 January 2022

Eten was niet erg warm meer, en ruim 15min later dan aangevraagd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jolanda
31 December 2022
G
29 December 2022
Hoeven
28 December 2022
evert salverda
28 December 2022

graag zou ik de ficandel speciaal en pikanto graag apart verpakt wouden hebben en een complement voor jullie snackbar mag best gezegt worden

Kooiker
27 December 2022

Helaas was er wat vergeten bij de bestelling, het is na gebracht dus in die zin wel netjes opgelost. Maar je baalt eerst wel omdat je tegelijk wilt eten.

M
27 December 2022

Stipt op tijd, lekker gegeten. Porties zijn wel minder groot dan voorheen terwijl de prijs omhoog is gegaan. Vriendelijke bezorger met leuke kerstlichtjes op zijn helm :)

J
23 December 2022
Rutger
21 December 2022

Precies op tijd en heerlijke frites:)

Ina
20 December 2022

De snacks beter verpakken. Weer waren zowel de frietjes als snacks niet warm meer.

Wim
20 December 2022

Vertrouwd en alles naar wens, zoals altijd. Precies op de afgesproken tijd bezorgd. Tot de volgende keer.

Jascha Meester
13 December 2022
Marieke
11 December 2022

Lekker eten, helaas duurde het meer dan anderhalf uur voordat we het kregen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marlies
10 December 2022
Rinske
9 December 2022

Pindasaus niet geleverd en de loempia was erg vet en slap. Normaal Altijd knapperig!

Tiersma
3 December 2022

Was weer heerlijk. Bezorgd op de afgesproken tijd

KV
3 December 2022
Jaap Postma
1 December 2022
Wijtze de Jong
30 November 2022

Eten was lauw; wellicht zou een betere verpakking helpen.

Marijke Heida
27 November 2022

Altijd goed eten. En mooi op de tijd die je aan geeft

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kamstra
27 November 2022

Friet was lekker krokant 👌🏻

Kc
26 November 2022
IJdema
25 November 2022

Ik snap dat het druk is maar geef het aan van te voren. Heb wel 2 uur op me bestelling moeten anders dat kan ook anders. Even een bericht sturen we zijn later.

Sjouke
24 November 2022
.
21 November 2022

prima kwaliteit prijs verhouding. goede service, kaassoufflé vergeten mee te bezorgen maar was na 1 telefoontje er binnen 10 minuten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Stefan
21 November 2022

Altijd goed, beste snackbar van Heerenveen!

Gea
20 November 2022

Zoals altijd heerlijk eten en een snelle bezorging! 👌🏻

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Henk Schaap
19 November 2022

Perfect eten. Denk wel een beetje om jullie eigen zout in het bakje die van ons was een dikke kluit geworden

Wim
19 November 2022

Vertrouwd en keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Top!

Tieneke de vos
11 November 2022

De patat was niet heel warm meer… beetje jammer

Mb
11 November 2022
Sjouke
11 November 2022
Jo
10 November 2022

Het plastic bakje waar de patat shoarma in zat viel uit elkaar er zaten plastic stukken in het eten.

Froukje
10 November 2022
Jada
7 November 2022

Bezorging was vriendelijk, maar meer dan 15 minuten te laat. Hierdoor lauwe friet.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Melissa
6 November 2022
Hoving
6 November 2022

Prima eten, alleen is de laatste 4 x de bestelling niet compleet. Erg irritant. Het wordt dan vervolgens na 20 min wel langs gebracht, maar toch.

.
6 November 2022
Jolanda
5 November 2022

Weer heerlijke broodjes.

René
5 November 2022

Super service, had zelf verkeerde adres opgegeven en ze hebben nieuwe warme smacks gebracht ipv bestelde dat al koud geworden was.

A. Piek
4 November 2022

Het was weer top!!!

Petra
3 November 2022

We bestellen regelmatig. Normaliter prima, maar deze keer was eten lauw en de pindasaus was niet geleverd. Dit is helaas al een paar keer gebeurd.

Wolters
1 November 2022

De bestelde beker pindasaus ontbrak.

Wim
29 October 2022

Zoals altijd vertrouwd en keurig op de afgesproken tijd bezorgd.

Berend
23 October 2022

Heel lekker

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Dijkstra
22 October 2022

Top!

Yvonne bos
22 October 2022

Ik vind het jammer dat er maar op 1 helft kip kerrie op het broodje zat. Ook nog Erg dun gesmeerd. Ook al eerder broodje met filet american gehad. Vind de prijs in verhouding erg duur dan.

CSoraya
21 October 2022

Het eten werd snel bezorgd en het eten smaakte heerlijk!

Rick
19 October 2022

Top de best in town

de B
16 October 2022
Saapke Helder
13 October 2022

Even een communicatie foutje maar werd vlot opgelost. Broodjes waren heerlijk!

?
11 October 2022

Later bezorgd dan afgesproken en er miste wederom saus bij de snacks

Arjen
11 October 2022

Nog nooit teleurgesteld! Altijd lekker, veel sneller bezorgd dan aangegeven en soms krijg je zelfs een 'cadeautje'! Klein dingetje: Ik zou bij het bestellen van een milkshake nadrukkelijk om een rietje vragen (als ik het niet doe, zit er 9 van de 10 keer geen rietje bij ;-))

Layla
10 October 2022
M. Draaisma
3 October 2022

Erg droge patat zeker aangezien de saus er niet bij zat.

Loïs D. Terpstra-Verschoof
2 October 2022

Patat was lauw en de extra pindasaus bij de berehap was nergens te bekennen

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kamstra
2 October 2022

We hadden 2 nasischijven besteld, maar hebben er maar 1 gekregen

A Hoogeveen
1 October 2022

Aan gegeven zo snel mogelijk, toch wel heel lang moeten wachten. En toen ook nog een zak patat te weinig dat was wel jammer met hongerige kinderen.

Wim
30 September 2022

Wederom alles naar wens. Tot de volgende bestelling

Berat
30 September 2022
Tanja Oosting
29 September 2022

De bezorging was niet op de tijd die we aangegeven hadden, dat was jammer. En 9 van de 10 keer worden de Hennie risnkruiden vergeten. Je betaalt er voor dus dan vind ik het echt vervelend dat dit er elke keer niet bij zit. Ik denk dat ik inmiddels al vaak genoeg er voor betaald heb dat ik een hele pot van Hennie ris kan krijgen.

de B
27 September 2022
Hielkema
27 September 2022

Witte patat met af en toe een hele donkere ertussen. Dan denk ik meteen dat oude en nieuwe patat door elkaar gaat. Dat vind ik niet prettig

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

N
25 September 2022
Sjoerd
25 September 2022
Vd molen
22 September 2022

De pindasaus bij de saté was als water, de pindasaus bij de patat was prima.

Rooseboom
21 September 2022

Bijna niets aan te merken, het lag niet aan de bezorging, maar bij de milkshakes zaten geen rietjes en er was een beker softijs afgerekend en gemarkeerd op de bon, maar deze zat niet bij de bezorging.

Milan
20 September 2022

Ik heb bijna een uur moeten wachten, op mijn bestelling. Waarna 1 van de 2 bakjes patat al koud was

Lars Schenkel
18 September 2022

Prima kwaliteit, snelle bezorging!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

de B
17 September 2022

Top

Zaka Marjane
15 September 2022
Ids
12 September 2022

Eten was prima, maar moest anderhalf uur wachten en nog moeten bellen ook, ‘ ‘bezorging zo spoedig mogelijk…’ betekent niet, moeten bellen hoe laat het bezorgd moet worden …. Toch ….!!!!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wim
11 September 2022

Keurig op tijd en vertrouwd lekker. Alleen jammer dat ik patat oorlog met ui had besteld en geen ui erop zat. Geen probleem. Heb zelf een ui geschild.

Arjen
10 September 2022

Lekker gegeten (wel een verkeerde saus geleverd). Er werd aangegeven bij de bestelling: zo snel mogelijk. Dan verwacht ik niet dat het 1 uur en 15 min duurt. Mocht dat wel het geval zijn dan word ik graag op de hoogte gehouden zodat ik daar rekening mee kan houden of ergens anders kan bestellen.

MichelT
9 September 2022

Keurig op tijd klaar, zou alleen IDeal gratis maken, je hebt je geld vooraf en scheelt doorlooptijd in de keurige zaak.

Fenna Bergsma
6 September 2022
A. Boersma
4 September 2022

Mijn verjaardagvisite getrakteerd op een heerlijke snackmaaltijd. Iedereen zelf kiezen wat ze willen eten, online bestellen….en binnen drie kwartieren de bestelling thuis! Ideaal! 1 opmerking: ik had de raspatat met de kruiden besteld maar die zaten er los bij. Waren helemaal hard geworden en de patat is toch al iets afgekoeld dus pakten de kruiden niet meer…beetje jammer…beter er direct na het bakken opdoen!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Esther Kalenkamp
3 September 2022

Mooi op tijd en erg lekker

Leya
2 September 2022

Duurde lang voordat het bezorgd werd en de xxl frikandellen waren zonder saus. Daarover gebeld werd aangeboden om de saus na te bezorgen ik had zoiets als dat ook zolang duurt zijn me frikandellen koud. Uiteindelijk nieuwe frikandellen met saus gekregen na een half uur.

Dijkstra
2 September 2022

Kwaliteit was goed, op de patat stoofvlees na..niet te eten .en als je dan ziet wat het kost..ook was de bestelling niet kompleet..moest 2 x bellen.wel correct afgehandeld..

de B
1 September 2022
Hillie Slagter - de Vries
1 September 2022

Als altijd héél tevreden.

Janine
30 August 2022

Normaal is het eten prima bij Hennie Ris. Nu zat er op de berehap bij openen verpakking

Vos
29 August 2022

Mei de bêste en lekkerste bamibal!!

Annemarie Sevensma
29 August 2022

We hebben voor het eerst snacks laten bezorgen. En we waren blij verrast door de kwaliteit van met name de patat! Het was nog heerlijk krokant. Top! We waren wat minder blij met de pindasaus, want die was al bijna koud. Daarom net geen vijf sterren.... Maar al met al toch een prima eerste keer! Gaan we zeker vaker doen.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Dieuwke
28 August 2022
Marijke Heida
25 August 2022

Lekker eten. En bestelling altijd op tijd, super

Vdd
24 August 2022

Verkeerde hamburger gekregen..

Paul Muskens
23 August 2022

Dit was een stuk beter dan de vorige keer. Toen moest ik 1 1/2 uur wachten en nu was het dikke prima. Ga zo door. Weet 1 ding; klanten zijn niet verantwoordelijk voor personeelsproblemen van jou zaak. Naar mijn mening mag dat niet als excuus gebruikt worden tijdens de aflevering. Ben wel blij dat jullie de Corona overleeft hebben dus er is van mijn kant uit ook wel begrip. Sterkte met alles. Heb gisteren genoten van het geleverde. Groeten Paul.

Alby
20 August 2022

En alweer een goede kwaliteit heerlijke maaltijd

Erwin Dekkers
20 August 2022

Altijd mooi op tijd, goed verpakt, en goede kwaliteit!

A
20 August 2022

Het eten is elke keer heerlijk, bij laten bezorgen komt het altijd op tijd. Wij hebben niks te klagen.

van wijnen
19 August 2022

prima !

Annemiek
18 August 2022

Heerlijk gegeten en het eten was lekker warm!! Top.

T. Veldstra
18 August 2022

👍

Haringsma
17 August 2022

Om 18.24 uur kregen we bericht dat onze bestelling onderweg was. Meestal is het eten er dan 5 tot maximaal 10 minuten later. Vandaag was het bijna 25 minuten na het berichtje, met helaas lauwe/koude patat en snacks. Dit is niet de kwaliteit die we gewend zijn, erg jammer. Ook jammer dat de bezorger zich niet bewust was dat de bezorging zo lang heeft geduurd.

Hillie
17 August 2022

Bestelling en bezorging is altijd geweldig!

Marijke Heida
14 August 2022

Was allemaal weer prima👌🏻

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Janny Beenen
13 August 2022

Heerlijk Raspatat!

Melissa
13 August 2022

Was niet heel warm maar wel lekker

petra
12 August 2022

Volgens planning geleverd.

Erik Voortman
12 August 2022
van Wijnen
12 August 2022

Prima !!

Wim Goldstein
11 August 2022

Vertrouwd als altijd en keurig op de ingestelde tijd bezorgd. Tot de volgende keer.

marleen
11 August 2022

De vegetarische kroket mag wel wat pittiger, er zit geensmaak aan. Ik dacht dat Hennie Ris ze zelf maakte, maar dit is van een andere aanbieder, niet lekker!!!

K
10 August 2022

Kalfkroket was echt bagger vet en half aan diggelen.....patat en de rest was ok...Vond de bezorging erg laat, vooral als je aangeeft zo snel mogelijk (besteld om 20.20) en kwam een uur later aan...

Hielkema
9 August 2022

Top 👍🏻

Sanne
9 August 2022

We hadden rond 8 uur besteld, wachten netjes een uur en besluiten maar even te bellen en krijgen wij te horen dat jullie het druk hebben en onze bestelling 3 kwartier nog duurt. Na een uur bellen we weer en wordt er gezegd dat het gemaakt wordt en het nog 10 min duurt. Uiteindelijk hebben wij rond half 11 onze bestelling. Ik snap dat het langer kan duren maar het is wel netjes om zelf even te bellen als het langer dan een uur duurt want op deze manier zal ik niet snel weer bestellen!

A de jong
7 August 2022

Complimenten voor de bestelling ,keurig op tijd Vriendelijke bezorger En heerlijk gegeten!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Jonker
6 August 2022

Jammer dat de kortingscode niet werkt, dus gespaarde punten hebben geen nut.

Paul Muskens
6 August 2022

1uu en een kwartier wachten op de bestelling vind ik wel erg lang. (Personeelsproblemen zei de bezorger) maar daar heeft de klant feitelijk geen boodschap aan. En dan het feit dat de levering "lauw" was en dit is niet wat ik van jullie gewend ben. Hoop dat het de volgende keer beter is. Groeten Paul

Maurice
5 August 2022
Polat Durmus
5 August 2022

bezorger was heel aardig aan de deur. het eten was lekker je besteld een normale patat en krijgt meer dan andere snackbarren.

Jo
4 August 2022

De snacks zaten op elkaar gepropt de kwekkeboom kroket lag er geplet bovenop. Dit zijn wij nier van jullie gewend

Albert
3 August 2022

Ja wis ook deze bestelling was niets mis dus 10 punten voor Hennie ris lekker eten.....

de B
2 August 2022
Anoniem
2 August 2022

1 beker Milkshake was maar half vol ik dacht toch echt dat ik voor een volle beker betaald heb

René
31 July 2022

Eten was lekker. Miste helaas een beker pindasaus. Niet gemeld omdat we de rest wel warm willen eten. Gaat volgende keer vast goed!

Marieke
31 July 2022

Tweede keer dat mijn loempia nog koud was. Ik proefde de vorst nog binnenin. Jammer.

Hoeven
30 July 2022

Helaas dat de bestelling niet compleet was

Marijke Heida
30 July 2022

Super goede service Snelle bezorging

C. A. Westbroek
30 July 2022

Tot nu toe zeer tevreden, maar gisteren toch wat teleurgesteld. De familiezak friet voor 2 personen was voor driekwart gevuld. En dan zeg ik het nog positief. We konden er samen net van eten. Het Affligem gevoel overheerste. Als het zo moet, dan hoeft het voor mij niet meer.

Erwin Dekkers
29 July 2022

Prima op tijd. Ik kreeg een apart mailtje dat de bezorger onderweg was. Kwaliteit was dikke prima! Voor de eerste keer besteld, maar waarschijnlijk wordt vrijdags standaard hennie's patatdag.

Lammert Haarsma
26 July 2022
S Wever
26 July 2022

Eten was lekker. Bezorging duurde wel beetje lang.

Hielkema
26 July 2022

De patat was meer wit i.p.v. goud/geel en lauw i.p.v. heet

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Djordy Visser
26 July 2022
Dijkstra
22 July 2022

Super lekker..vriendelijke bezorgster. Echter heel lang moeten wachten..telefonisch niet bereikbaar ivm. drukte

Ingrid
20 July 2022

Voor de 2de x op rij de bamibal vergeten. Nog ff en we gaan ergens anders bestellen

ASA
20 July 2022

Het eten is altijd goed, maar de bezorging liet te wensen over. Na drie kwartier maar eens gebeld wat de bezorgtijd ongeveer is. Deze was zo’n 20-30 minuten. Wij wachtten dus al een kwartier langer. Ze zouden er direct aankomen. Nou is het op de fiets zo’n 10 minuutjes fietsen. De bezorging kwam met de auto nog eens bijna 3 kwartier later aanzetten. Dus anderhalf uur wachten. Volgende keer halen we het zelf wel weer op.

Henk
19 July 2022

Zoals gewoonlijk keurig op tijd en uitstekende kwaliteit. Mijn complimenten

Ans
19 July 2022

👍😀

jonker
19 July 2022
de B
18 July 2022

Top !!!!

Albert best
15 July 2022

Prima lekker en goed op smaak warm en vlotte bezorging.

A.J. Veldman
15 July 2022

Wat een snelle service. 12.06uur een mail dat de bezorger onderweg is en 12.07uur stond deze al voor de deur.

Xx
13 July 2022
Ingrid
13 July 2022

Bamibal vergeten, de zak patat lijkt elke x minder gevuld te worden

-
11 July 2022

Bestelling was niet compleet (volle beker joppie saus zat er niet bij) en tussen bestellen en bezorgen zat ruim 70 minuten

Jannie
11 July 2022

Ik vind 1 uur wachten op maandagavond te lang

Hillie
10 July 2022

Superfijn eten en super vlotte aflevering

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

de B
10 July 2022

Toppers... en iets vergeten nog snel even nabrengen...👍

Esther
10 July 2022
Wim Goldstein
9 July 2022

Keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Alles wederom naar tevredenheid. Tot de volgende keer.

Christina Wijma ( Staxs)
8 July 2022

Een complimentje 👌 voor jullie. Altijd wordt de bestelling op tijd bij ons bezorgd vanwege onze half uur pauze. Top. Groetjes van Avondploeg Staxs🤗

Takkenberg Ben
7 July 2022
Van dijk
4 July 2022

Altijd prima & lekker! Helaas dit keer wel de kroket zonder mayo geleverd.

Christina Wijma
2 July 2022

Het was jammer dat het afgebakken stokbrood zacht was en niet lekker knapperig. Verder smaakte het goed.

Miryam van Kesteren
29 June 2022
Froukje
29 June 2022

Zoals altijd gewoon goed

de B
28 June 2022

Weer Top !!!!

Hillie
26 June 2022

Supersnel bezorgd en heel erg smaakvol

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lydia Lepez
26 June 2022

We hadden o.a. RAS patat pindasaus. Hoeveelheid patat was veel te weinig evenals de pindasaus ( hierin uitjes wat niet was besteld). Ik schrijf deze recensie, maar zal er wel geen reactie op krijgen. Eerder een recensie geschreven vanwege een foutieve ontvangen bestelling. Ook geen reactie gekregen.

Jada
25 June 2022

Pindasaus was dun, met zwarte klonters er in. Bezorging erg gehaast.

Sophie
23 June 2022

Heerlijk

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Van dijk
23 June 2022
Roelof
19 June 2022
Hilde Oosterman
19 June 2022

Altijd super, niks op aan te merken :)

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Dulac
19 June 2022

Patat was niet warm

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Maaike Boonstra
19 June 2022

Bestelling was prima in orde

Nvt
16 June 2022
Wim Goldstein
14 June 2022

Zoals altijd, keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Wederom alles naar wens. Tot de volgende keer.

De B
13 June 2022
S. Zwolle
11 June 2022
Thea IJsselmuiden-Swillens
9 June 2022

Graag de patat minder hard de ene keer is het beter dan de andere het leek wel dubbel gebakken. Verder was alles weer tip top in orde en lekker.

Inge Dijkstra
5 June 2022

Was super goed alleen de loempia was koud en slap.. dus dat was wel jammer..

Berat
4 June 2022

Heerlijk

Marcel
2 June 2022

Zoals altijd prima kwaliteit bij Hennie Ris. Bezorging duurt wel lang en was later dan aangevraagd, maar eten was goed warm!

Klaas
31 May 2022
de B
30 May 2022
Sjoukje
29 May 2022

Prima bestelling. Helaas (weer) niet compleet

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Roy
26 May 2022

Milkshake was lek aan de onderkant dus alles zat er onder. de hamburger was aan de koude kant

Michel
25 May 2022

Duurde 50 minuten voor het werd bezorgd. Dat vond ik eigenlijk iets te lang.

Van Dijk
23 May 2022

We bestellen met regelmaat bij Hennie Ris, tot volle tevredenheid. Helaas zaten er nu zwarte haren in de kaassouflé

Wim
22 May 2022

Zoals altijd, op de afgesproken tijd bezorgd. Wederom alles naar tevredenheid. Tot de volgende keer.

Nelly
22 May 2022

In een halfuurtje bezorgd. Alles warm en lekker. Alleen de vlammetjes wat slapjes. Beter Die niet zo strak in te pakken denk ik, om ze knapperig te houden?

de B
21 May 2022
Lyd
16 May 2022

Snelle bezorging, eten nog lekker warm

Maaike Boonstra
15 May 2022

Alles was verder prima, alleen de Ris- kruiden bij de patat waren weer vergeten. Ik had het ook nog als reminder bij de opmerkingen geschreven … Ik denk dat dit al 5 - 6 keer eerder is gebeurd. Jammer en je betaalt er ook nog extra voor.

Sjoerd
15 May 2022

Keurig !!

Albert best
14 May 2022

Was alweer prima lekker en smaak vol . plus een vriendelijke bezorger prima geregeld ga zo door

J van der Woude
14 May 2022

Kwaliteit van het eten was goed, zijn we ook wel zo gewend! Helaas was de bestelling incompleet en ontbrak er wat saus. Ook waren de bakjes patat wat aan de zuinige kant deze keer. Volgende keer beter zullen we maar zeggen! Bezorger kon adres niet vinden en zocht op naam bedrijf i.p.v. huisnummer.. Terwijl huisnummer duidelijk aangegeven staat en naam bedrijf op de bon niks te maken heeft met bedrijf waar we werken. Geen idee ook hoe die naam erbij komt...

Bierma
13 May 2022

Broodje beenham was erg slecht, zeker voor de prijs. Twee blaadjes sla en geen saus te bekennen. Je bleef er bijna in, zo droog. Patat was smaakloos. Kipnuggets waren prima. Snelle bezorging!

Risloos
13 May 2022

We misten helaas enkel de Ris kruiden.

Anoniem
13 May 2022

Verkeerde bestelling gekregen maar alsnog goed opgelost en nieuwe gekregen . Patat vond ik alleen wat minder voor de rest netjes en goede service

René Petter
11 May 2022

Als men zo super grote patat of raspatat mayo bestelt doe er dan een grote beker saus bij en niet een kleine ik was halverwege mijn bakje patat en saus was al op dit is erg jammer bezorging niets dan complimenten vlot en snel deze keer

Rene
9 May 2022

Vers, lekker en snel geleverd.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

de B
7 May 2022

Was weer erg lekker... !!!!!

Nvt
6 May 2022
G. Koopmans
5 May 2022

Smaak was goed. Helaas was de maaltijd deze keer vrijwel koud.

???
2 May 2022

Nadat het koud bezorgd was en erover gebeld hadden werd het keurig opnieuw bezorgd en het was heerlijk warm. Bedankt voor de goede services

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

M
2 May 2022

Het eten was niet heel warm meer toen het aan kwam. Daarnaast ontbrak de pindasaus die bij was besteld. Dit gebeurt vaker bij Hennie Ris, zijn het de sauzen niet dan worden de ijsjes wel vergeten. Erg jammer. De bezorging was prima.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Sjoerd
1 May 2022

Dik voor mekaar!

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

jans
30 April 2022

Zak patat 2 persoons was eerder 3 persoons....super en de snacks waren lekker warm!

Sjaak
30 April 2022
de B
28 April 2022

Lekker gegeten.. maar weer veel te weinig saus bij patat....

Miriam
28 April 2022

Supersnelle bezorging. Alles netjes en goed afzonderlijk verpakt. We zijn net verhuisd en voor het eerst besteld hier. Uitjes apart en net al door de saus bijv. Patat vond ik niet zo. Door het vet denk vermoed ik. Voor de rest top!

Kalenkamp
26 April 2022
Wim
26 April 2022

Altijd keurig op tijd en vertrouwd. Tot de volgende keer.

Jolanda
24 April 2022

De saté was heerlijk niet door gebakken en de bezorging was erg snel, binnen 15 min.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

jans
24 April 2022

Snel geleverd

Vd wal
21 April 2022

Top

Polat
19 April 2022

Lekker eten was op goede temperatuur, personeel heel beleefd.

Jolanda Buwalda
13 April 2022

Via de app een bestelling gedaan, en via IDeal betaald. Mijn man heeft de bestelling opgehaald en kreeg een verzoek om te betalen. Het is nu dubbel betaald, wat nu?

Reaction from Snackbar Hennie Ris

Goedenavond, Wij hebben het even uitgezocht en zien dat er inderdaad gepind wordt terwijl er al online betaald is. Wij hebben onze betalingsverwerker van de website zonet gevraagd om het geld terug te storten. Dit zal binnen enkele werkdagen weer bij u op de rekening staan. Mocht u vragen hebben dan mag u ons altijd even bellen.

H. Brinksma
13 April 2022

Bezorger was 15 minuten te laat, omdat hij het adres niet kon vinden. De routeplanner stuurde hem de verkeerde kant op, zei hij.

Sophie
12 April 2022
FV
11 April 2022

Koude snacks bij bezorging.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Hillie
11 April 2022
LT
8 April 2022

Eten was niet erg warm meer, jammer

Riekelt
8 April 2022

Goed eten, vrijwel altijd snelle bezorging. Eigenlijk ondertussen m’n standaard snackbar in Heerenveen omdat ik nog nooit problemen met ze heb gehad.

Jolanda
8 April 2022

Voor de zoveelste keer klopte de bestelingeng niet

de B
6 April 2022

Top

de Jong
4 April 2022

Snel

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wim
2 April 2022

Als altijd vertrouwd en keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Toppie. Tot de volgende keer.

de Jong
31 March 2022

Duurde lang voor een woensdagavond

Een Heerenveense
27 March 2022

Onze bestelling met patat en sateetjes stond al klaar maar de raspatat moest toen nog worden gebakken. De gewone patat was dus erg taai geworden. Jammer. De saté was lekker.

Vd wal
27 March 2022

Goed zoals altijd

Michel
25 March 2022

Mijn loempia was lauw/koud en de patat was doorgebakken, erg jammer, ik hoop dat het niet meer gebeurt, anders zoeken we alternatieven:(

Wim
25 March 2022

Wederom, keurig op de afgesproken tijd bezorgd. Alles naar wens. Tot de volgende keer.

Remko Bouma
24 March 2022

3x XXL frikandel speciaal waren geheel in elkaar gedrukt en de saus liep er gewoon uit.. patat was uit de zakken en in de tas gevallen.. verder was het haast koud!!

Henk van Olphen
23 March 2022

Prima kwaliteit helaas broodje warm vlees vergeten, gebeld en wel snel nageleverd.

Erwin
21 March 2022

Zo als altijd keurig optijd en het eten is lekker warm.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

jans
21 March 2022

Genoeg patat in een normaal bakkie. Maar xxl frikandel vindt ik toch niet lekker! Volgende keer toch maar een gewone...

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anja
21 March 2022
Jolanda de Jong
20 March 2022

Gebeld waar het bleef. Bezorger was geweest! Tweede keer weer naar verkeerde adres. Eten lauw. Geen tijd om nog eens te bellen.

Rikus
19 March 2022

Koud en laat

Wendy
19 March 2022

Heerlijk gegeten, zeer vlotte bezorging

Wim
17 March 2022

Op de minuut afgesproken tijd bezorgd. Wederom alles naar wens. Tot de volgende keer.

de B
15 March 2022
Anneke
13 March 2022
Gerwin Kalenkamp
13 March 2022
Renate
11 March 2022
Sjaak Flodder
11 March 2022

Perfect heerlijk gegeten

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Janine Adema
11 March 2022

Bezorging was op tijd en prima. Echter zat er een goulash kroket bij ipv satekroket. Gebeld, maar werd niet opgenomen.

zI de Jong
10 March 2022

Wellicht beter in pakken wederom friet bijna koud

Erwin
7 March 2022

Altijd keurig op tijd en goed warm. Top bezorging

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Lydia
6 March 2022

Bezorging was supersnel, top!! Helaas frikandel speciaal op de kop in het bakje.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

H Schaap
4 March 2022
Logemann
2 March 2022

Helaas presteerde snackbar Ris voor de 5e keer op rij de bestelling te laat te bezorgen. Erger nu was dat bij telefonisch contact er werd verteld dat er een standaard tijd van 3/4 uur werd v