Reviews from Snackbar Hennie Ris Heerenveen

Recent reviews

5.0
brander
10 June 2026

was weer lekker

Anneke
9 June 2026

Heerlijk was alles Frites saus en sla allemaal even goed Hennie Ris kwaliteit!!

sipke brander
6 June 2026

was weer lekker

koen
5 June 2026

prima ok

Johan Dijkstra
1 June 2026
Gerlof
31 May 2026
brander
31 May 2026

veel kleine stukken friet pindasaus erg dun en berehap was volgens mij te lang gebakken hard en bijna zwart .ben beter gewent van hennie ris

Anton Berends
30 May 2026

Zeergoed zoals altijd

Ellen
30 May 2026

Hadden om 21 30 een bittergarnituur en ijsje besteld. 22 20 nog niks, gebeld. Moest nog gemaakt worden. 22 50 gekregen. Snap dat het soms druk kan zijn maar was niet in een piektijd. Vind bijna een anderhalf uur wachten wel lang

Tibbe vandermeer
29 May 2026
Hein
27 May 2026
Janneke
27 May 2026
Dieuwke
24 May 2026

Broodjes hamburger leken wel 3x over de kop zijn geweest. over de frikadel xxl nog maar te zwijgen. zat meer saus in de verpakking dan op de producten.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

S
21 May 2026

Helaas was het deksel van de milkshake niet goed dicht,de helft was er helaas uit

René
20 May 2026

Was weer een lekkere snel hap met een snelle bezorging door een super vriendelijke bezorger

Havenaar
19 May 2026

Het was prima verzorgd

Tineke
18 May 2026

Weer prima in orde

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Anton Berends
16 May 2026

Een beetje vet maar dat is mijn eigen schuld normaal vraag ik om het vet arm te bakken maar ben ik vergeten te vragen maar de hamburger smaakte zeer goed dus tot de volgende keer. Anton

Anton Berends
14 May 2026

Wederom als volledig zeer goed verzorgd en dus bedankt. Anton

Wieger
12 May 2026

De friet en burger smaakten weer prima. Bezorging was snel en vriendelijk.

Wim MK 7R
12 May 2026

Patat en snacks bloedheet en keurig op tijd bezorgd. Top, ga zo door.

Simone
8 May 2026
Sarah
7 May 2026
Anton Berends
4 May 2026

zoals gewoonlijk geweldig

Evalina
3 May 2026
Gerda
3 May 2026

Zoals altijd was het weer top! Eten lekker en bezorging prima.

Marco
2 May 2026
Jada
2 May 2026

Ik vond de friet erg hard gebakken.

Wim MK 7R
26 April 2026

Alles naar tevredenheid, keurig op de ingestelde tijd en warm bezorgd.

Anton Berends
26 April 2026

zoals iedere week was het weer prima in orde en netjes op tijd ondanks de drukte BEDANKT

Lain
22 April 2026

Patat besteld met ris kruiden, alleen geen idee waar het zat, maar niet op de patat😅

Tineke
20 April 2026

Het was weer erg smakelijk👍

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Nancy
18 April 2026

Altijd heerlijk ! Komen op tijd en vriendelijke bezorgers

Bakker
17 April 2026
Michel
13 April 2026

Bij de frikadel speciaal graag de volgende keer meer ui

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Tony
12 April 2026
Anton Berends
12 April 2026

Zeer goed afgegeven zoais altijd bedankt

sipke brander
11 April 2026

goed

Gerda
11 April 2026

Prima, zoals altijd! Ruime portie patat voor 2 personen. Ben zeer tevreden 😀

Gerda
9 April 2026

Was weer heelijk!

Nicky jansen
7 April 2026

Alles was warm geleverd, geen min punten aan!

Lammert
7 April 2026
Naomi
6 April 2026

De patat was heerlijk en de kipburger uit eigen keuken ook.

Tineke
5 April 2026

Kwaliteit is altijd goed en er is veel keus

Anton
5 April 2026

Zoals gewoonlijk ontzettend goed bedankt.

sipke brander
4 April 2026

was weer top

Milan
3 April 2026

Was lekker en vlot bezorgd

Bakker
29 March 2026
brander
28 March 2026

was weer goed. alleen jammer dat er zoveel kleine stukken friet er tussen zaten jammer verder was het lekker

Hilda
28 March 2026

Ondanks de snelle bezorging hadden we wel heel weinig friet

Tineke
24 March 2026

Ook deze keer weer een uitstekende service

Niels
16 March 2026

Helaas was het vandaag niet de kwaliteit welke wij normaal gesproken gewend zijn. De chicken tenders en kipnuggets hadden het frituur amper gezien..

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Annemarie Sevensma
8 March 2026

Vanavond een 'vette bek' besteld bij Hennie Ris. Was weer lekker. En binnen een half uur na t bestellen werd t eten al bezorgd. Helemaal prima dus. Wat ik bijzonder vind, is dat ik pas een half uur na de bezorging een mail.kreeg met de melding dat mijn bestelling onderweg was. Maar toen was de bestelling dus al lekker opgegeten. Misschien is aan dat mailsysteem nog wat te verbeteren? Maar we hebben lekker gegeten. Dat dan weer wel.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wesley
8 March 2026

Bezorging snel maar het eten was slap

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Marco
8 March 2026
Gerda
7 March 2026

Ruim op tijd geleverd en het eten smaakte prima! Dikke pluim 🤗

Carlo
6 March 2026
willem
4 March 2026

perfect

Huisinga
1 March 2026

Complimenten voor snelheid bezorgen en kwaliteit eten!

Elly
1 March 2026

Het eten was afgekoeld

Evelien
1 March 2026

Makkelijk besteld,bezorgd en heerlijk gegeten

jan
28 February 2026

snel en goed

Calipo
26 February 2026
Anton
25 February 2026

Zoals gewoonlijk altijd zeer goed verzorgd en op tijd dus niets op aan te merken.

Melanie
22 February 2026

Er zat teveel zout op mijn patat

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

hilda
22 February 2026

Producten zijn super bereid erg blij met jullie glutenvrije mogelijkheden. Misschien er in de toekomst er nog eens glutenvrije kaassoufle op de kaart dat zou helemaal geweldig zijn. Ga zo door

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

willem
21 February 2026

gewoon perfect

apollo heerenveen
20 February 2026

online bestelling geplaatst maar bleek niet aangekomen te zijn. daarna naar andere vestiging gestuurd waar ook niks bekend was. weer terug naar het centrum en daar was plotseling de bestelling wel doorgekomen. eindresultaat; eten tijdens het werk omdat onze pauze ruimschoots voorbij was door dit gedoe

Ap
18 February 2026

Prima milkshake, patat en kipburger. Mooi op tijd geleverd

Jelsma
15 February 2026

Lekker gegeten. Goed warm en op afgesproken tijdstip geleverd

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Wim MK7 R
14 February 2026

Alles tevreden. Tot de volgende keer.

Sjonnie Duin
9 February 2026
Jeroen
9 February 2026

We hadden een gezinszak patat voor 3 personen en een aantal snacks besteld. Alles was op smaak en warm. Maar de hoeveelheid patat voor 3 personen is wat aan de karige kant, mogelijkheid om een grotere zak te bestellen was er wel maar dan werd het al 4/5 personen.

willem
6 February 2026

eten was goed bezorging was snel

Anton Berends
2 February 2026

Zoals altijd uitstekend

Tineke
25 January 2026

Prima in orde, snelle bezorging😄

sipke brander
24 January 2026

weer goed

Anton Berends
23 January 2026

zoals gewoonlijk bijzonder goede service

Jaap Vogelzang
21 January 2026
Moniek Oosting
21 January 2026
Ez
19 January 2026

Satesaus was halve beker leeg en heel dun. Xxl frikandel was puinhoop

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Robert-Jan Wik
18 January 2026

Fricandel was niet goed afgebakken, ben ik echt veel beter bij jullie gewend. Patat was niet echt warm, ook sausbakje was volgepropt met patat, niet heel fijn. Ik vind jullie altijd de beste, vandaag leek het afgeraffeld, sorry! Ik geef toch 2 ster omdat de burger perfect was.

This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.

Kuipers
17 January 2026

Netjes op tijd, patat was niet e ht warm meer en wat wittig alsof het te lang gestaan heeft en aan het afkoelen was, de hamburger met bacon en ui was erg nat aan de onderkant dus broodje was niet lekker.

sipke brander
17 January 2026

gewoon weer goed

Lasker
16 January 2026

Knoflooksaus smaakte heel vreemd, alsof het niet meer goed was..

Elizabeth
12 January 2026

Zo ontzettend lekker!! Echt goed.

sipke brander
10 January 2026

gewoon weer goed

Nancy
10 January 2026

Altijd even lekker ! En snel bezorgd

Giovanni
9 January 2026
Dienand Van der heide
8 January 2026
rene
5 January 2026

opnieuw niet de volledige bestelling ontvangen (dit keer de pindasaus niet ontvangen). dit is al vaker voorgekomen

sipke brander
3 January 2026
Hilda
31 December 2026

Dit keer moest ik bijna drie kwartier wachten op de bezorging , denk dat het druk was

Richard
29 December 2026

De patat was koud. En en half uur telaat.maar een vriendelijke bezorger.

Frans
27 December 2025

Snel bezorgd en het was lekker

M
26 December 2025
Sjouke
24 December 2025
Ellen.
23 December 2025

De kroket was helemaal geplet. Tip..plaats de snacks boven de patat

Tineke
21 December 2025

Weer prima in orde😋

sipke brander
21 December 2025

geen opmerking . gewoon goed