Reviews from Snackbar Hennie Ris Heerenveen
Recent reviews
brander
was weer lekker
Anneke
Heerlijk was alles Frites saus en sla allemaal even goed Hennie Ris kwaliteit!!
sipke brander
was weer lekker
koen
prima ok
Johan Dijkstra
Gerlof
brander
veel kleine stukken friet pindasaus erg dun en berehap was volgens mij te lang gebakken hard en bijna zwart .ben beter gewent van hennie ris
Anton Berends
Zeergoed zoals altijd
Ellen
Hadden om 21 30 een bittergarnituur en ijsje besteld. 22 20 nog niks, gebeld. Moest nog gemaakt worden. 22 50 gekregen. Snap dat het soms druk kan zijn maar was niet in een piektijd. Vind bijna een anderhalf uur wachten wel lang
Tibbe vandermeer
Hein
Janneke
Dieuwke
Broodjes hamburger leken wel 3x over de kop zijn geweest. over de frikadel xxl nog maar te zwijgen. zat meer saus in de verpakking dan op de producten.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
S
Helaas was het deksel van de milkshake niet goed dicht,de helft was er helaas uit
René
Was weer een lekkere snel hap met een snelle bezorging door een super vriendelijke bezorger
Havenaar
Het was prima verzorgd
Tineke
Weer prima in orde
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Anton Berends
Een beetje vet maar dat is mijn eigen schuld normaal vraag ik om het vet arm te bakken maar ben ik vergeten te vragen maar de hamburger smaakte zeer goed dus tot de volgende keer. Anton
Anton Berends
Wederom als volledig zeer goed verzorgd en dus bedankt. Anton
Wieger
De friet en burger smaakten weer prima. Bezorging was snel en vriendelijk.
Wim MK 7R
Patat en snacks bloedheet en keurig op tijd bezorgd. Top, ga zo door.
Simone
Sarah
Anton Berends
zoals gewoonlijk geweldig
Evalina
Gerda
Zoals altijd was het weer top! Eten lekker en bezorging prima.
Marco
Jada
Ik vond de friet erg hard gebakken.
Wim MK 7R
Alles naar tevredenheid, keurig op de ingestelde tijd en warm bezorgd.
Anton Berends
zoals iedere week was het weer prima in orde en netjes op tijd ondanks de drukte BEDANKT
Lain
Patat besteld met ris kruiden, alleen geen idee waar het zat, maar niet op de patat😅
Tineke
Het was weer erg smakelijk👍
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Nancy
Altijd heerlijk ! Komen op tijd en vriendelijke bezorgers
Bakker
Michel
Bij de frikadel speciaal graag de volgende keer meer ui
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Tony
Anton Berends
Zeer goed afgegeven zoais altijd bedankt
sipke brander
goed
Gerda
Prima, zoals altijd! Ruime portie patat voor 2 personen. Ben zeer tevreden 😀
Gerda
Was weer heelijk!
Nicky jansen
Alles was warm geleverd, geen min punten aan!
Lammert
Naomi
De patat was heerlijk en de kipburger uit eigen keuken ook.
Tineke
Kwaliteit is altijd goed en er is veel keus
Anton
Zoals gewoonlijk ontzettend goed bedankt.
sipke brander
was weer top
Milan
Was lekker en vlot bezorgd
Bakker
brander
was weer goed. alleen jammer dat er zoveel kleine stukken friet er tussen zaten jammer verder was het lekker
Hilda
Ondanks de snelle bezorging hadden we wel heel weinig friet
Tineke
Ook deze keer weer een uitstekende service
Niels
Helaas was het vandaag niet de kwaliteit welke wij normaal gesproken gewend zijn. De chicken tenders en kipnuggets hadden het frituur amper gezien..
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Annemarie Sevensma
Vanavond een 'vette bek' besteld bij Hennie Ris. Was weer lekker. En binnen een half uur na t bestellen werd t eten al bezorgd. Helemaal prima dus. Wat ik bijzonder vind, is dat ik pas een half uur na de bezorging een mail.kreeg met de melding dat mijn bestelling onderweg was. Maar toen was de bestelling dus al lekker opgegeten. Misschien is aan dat mailsysteem nog wat te verbeteren? Maar we hebben lekker gegeten. Dat dan weer wel.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Wesley
Bezorging snel maar het eten was slap
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Marco
Gerda
Ruim op tijd geleverd en het eten smaakte prima! Dikke pluim 🤗
Carlo
willem
perfect
Huisinga
Complimenten voor snelheid bezorgen en kwaliteit eten!
Elly
Het eten was afgekoeld
Evelien
Makkelijk besteld,bezorgd en heerlijk gegeten
jan
snel en goed
Calipo
Anton
Zoals gewoonlijk altijd zeer goed verzorgd en op tijd dus niets op aan te merken.
Melanie
Er zat teveel zout op mijn patat
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
hilda
Producten zijn super bereid erg blij met jullie glutenvrije mogelijkheden. Misschien er in de toekomst er nog eens glutenvrije kaassoufle op de kaart dat zou helemaal geweldig zijn. Ga zo door
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
willem
gewoon perfect
apollo heerenveen
online bestelling geplaatst maar bleek niet aangekomen te zijn. daarna naar andere vestiging gestuurd waar ook niks bekend was. weer terug naar het centrum en daar was plotseling de bestelling wel doorgekomen. eindresultaat; eten tijdens het werk omdat onze pauze ruimschoots voorbij was door dit gedoe
Ap
Prima milkshake, patat en kipburger. Mooi op tijd geleverd
Jelsma
Lekker gegeten. Goed warm en op afgesproken tijdstip geleverd
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Wim MK7 R
Alles tevreden. Tot de volgende keer.
Sjonnie Duin
Jeroen
We hadden een gezinszak patat voor 3 personen en een aantal snacks besteld. Alles was op smaak en warm. Maar de hoeveelheid patat voor 3 personen is wat aan de karige kant, mogelijkheid om een grotere zak te bestellen was er wel maar dan werd het al 4/5 personen.
willem
eten was goed bezorging was snel
Anton Berends
Zoals altijd uitstekend
Tineke
Prima in orde, snelle bezorging😄
sipke brander
weer goed
Anton Berends
zoals gewoonlijk bijzonder goede service
Jaap Vogelzang
Moniek Oosting
Ez
Satesaus was halve beker leeg en heel dun. Xxl frikandel was puinhoop
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Robert-Jan Wik
Fricandel was niet goed afgebakken, ben ik echt veel beter bij jullie gewend. Patat was niet echt warm, ook sausbakje was volgepropt met patat, niet heel fijn. Ik vind jullie altijd de beste, vandaag leek het afgeraffeld, sorry! Ik geef toch 2 ster omdat de burger perfect was.
This order was placed on a Sunday. Delivery times are generally longer on Sunday.
Kuipers
Netjes op tijd, patat was niet e ht warm meer en wat wittig alsof het te lang gestaan heeft en aan het afkoelen was, de hamburger met bacon en ui was erg nat aan de onderkant dus broodje was niet lekker.
sipke brander
gewoon weer goed
Lasker
Knoflooksaus smaakte heel vreemd, alsof het niet meer goed was..
Elizabeth
Zo ontzettend lekker!! Echt goed.
sipke brander
gewoon weer goed
Nancy
Altijd even lekker ! En snel bezorgd
Giovanni
Dienand Van der heide
rene
opnieuw niet de volledige bestelling ontvangen (dit keer de pindasaus niet ontvangen). dit is al vaker voorgekomen
sipke brander
Hilda
Dit keer moest ik bijna drie kwartier wachten op de bezorging , denk dat het druk was
Richard
De patat was koud. En en half uur telaat.maar een vriendelijke bezorger.
Frans
Snel bezorgd en het was lekker
M
Sjouke
Ellen.
De kroket was helemaal geplet. Tip..plaats de snacks boven de patat
Tineke
Weer prima in orde😋
sipke brander
geen opmerking . gewoon goed